SEO auditas

Visų pirma, pabandykime išsiaiškinti, kas yra SEO auditas ir kokia jo reikšmė. Interneto svetainės SEO auditas - tai pirmasis ir itin reikšmingas SEO projekto žingsnis, kurio dėka galima objektyviai įvertinti esamą situaciją, numatyti galimybes, išsikelti aiškius darbo tikslus bei parengti SEO strategiją. Pagal svetainės SEO analizės metu nustatytus trūkumus įgyvendinami tolimesni veiksmai kitame projekto etape, t.y.  atliekama vidinė SEO optimizacija. Interneto svetainės auditas apima ne tik žemiau šiame puslapyje išvardytus konkrečius vertinimo rodiklius, bet taip pat siekia išsiaiškinti Jūsų verslo savitumą, išskirtinumą, kokias prekes, paslaugas arba turinį būtų tikslinga iškelti į paieškos sistemų rezultatų viršūnę, kokia yra tikslinė rinka, kas yra Jūsų konkurentai, kokios jų stipriosios ir silpnosios vietos. Svetainės audito rezultatai gali būti įvairūs - kartais pamatoma, kad interneto svetainė patogi, moderni, joje gausu kokybiško turinio ir SEO specialistams užtektų nedidelių papildymų, pataisymų, o kartais tenka pagerinti daugelį svetainės aspektų arba pasitaiko ir taip, kad klientui rekomenduojama investuoti į naujos, draugiškos lankytojams ir paieškos sistemoms svetainės kūrimą.

Taigi SEO auditas atliekamas tam, kad būtų įvertinta daugybė interneto svetainės aspektų:

  • svetainės domenas,
  • svetainės architektūros ir turinio modifikavimo galimybės,
  • svetainės struktūra, patogumas, informacijos prieinamumas,
  • navigaciniai elementai, lankytojo kelias (angl. "breadcrumbs"),
  • svetainėje vartojamų raktažodžių tinkamumas,
  • Google Analytics ir kt. įrankių integracija,
  • puslapių užkrovimo greitis,
  • pritaikymas mobiliesiems įrenginiams,
  • Google nuobaudos,
  • URL adresų struktūra,
  • pavadinimų, antraščių struktūra,
  • turinio kokybė,
  • meta duomenys,
  • nuotraukų URI, alt tekstai,
  • indeksuojami puslapiai ir jų skaičius,
  • dubliuotas turinys,
  • XML sitemap failas,
  • robots.txt failas,
  • blokuojami puslapiai,
  • 404 ir kitos klaidos,
  • vidinių nuorodų tinklas,
  • išorinių nuorodų tinklas,
  • kodo kokybė,
  • virusai,
  • peradresavimo problemos,
  • serverio problemos,
  • SSL sertifikatas,
  • atitikimas "Core Web Vitals" kriterijams,
  • canonical atributai,
  • hreflang atributai,
  • kiti veiksniai.


Raktinių žodžių tyrimas


Raktažodžių tyrimas yra labai svarbi sudedamoji SEO audito dalis. Jo metu nustatoma, kokie raktiniai žodžiai, atspindintys Jūsų įmonės ar individualią veiklą, panaudoti svetainės puslapiuose, įvertinamas jų tinkamumas, atsižvelgiama į vidutinį kiekvieno raktažodžio paieškų skaičių per mėnesį, konkurenciją, o taip pat atliekamas raktažodžių tikrinimas - vertinama tinklalapio pozicija Google paieškoje konkrečios frazės kontekste. Be to, visada ieškoma ir naujų raktinių frazių. Šiam tikslui pasiekti pasitelkiama Google Keyword Planner, Google Autocomplete pagalba, kiti raktažodžių analizės bei idėjų generavimo įrankiai: Wordtracker, Keywordtool.io, SEMrush, Ahrefs, AnswerThePublic, Ubersuggest ir pan. Raktažodžių tyrimas gali atskleisti, kad esamus svetainės tekstus, antraštes, meta aprašymus, URL ir kt. reikia papildyti/koreguoti pagal gautus rezultatus arba gali būti rekomenduojama sukurti visiškai naujus svetainės puslapius tam, kad išnaudotume pastebėtas galimybes.


SEO audito kaina


Paskutinis klausimas, kurio dažnai sulaukiame - tai SEO audito kaina. Tačiau ji labai skiriasi kiekvienu individualiu atveju ir priklauso nuo svetainės apimties, kompleksiškumo, tikslinių raktažodžių skaičiaus, rinkos ir kitų veiksnių. Dažniausiai paprastos svetainės SEO auditas (kartu su raktažodžių tyrimu) kainuoja apie 100€, bet norėdami gauti konkretų SEOArt pasiūlymą, kviečiame rašyti el. paštu info@seoart.lt nurodant Jūsų interneto svetainės adresą (domeną).

Dėmesio! Gaukite glaustą Jūsų interneto svetainės SEO apžvalgą, užpildę žemiau esančią formą!

P.S. Išsamus SEO auditas - mokama paslauga.


Apibendrinant galima teigti, kad SEO auditas ir jame atsispindintys duomenys leidžia SEO specialistui suplanuoti tolimesnius veiksmus, numanomas laiko, žmogiškųjų išteklių bei lėšų sąnaudas, taip pat pateikti klientui kitas įžvalgas ir rekomendacijas. Tik turint SEO analizės išvadas galima pradėti optimizavimo procesą, būtent vidinį SEO optimizavimą. Visgi šis pradinis interneto svetainės tyrimas svarbus ir išorinio SEO veiksmų planavimui, kadangi įvertinus išorinių nuorodų kiekį ir kokybę, jau galima numatyti būsimų darbų apimtis.

SEO auditas
SEO auditas

Reikalingas SEO auditas?

Žinutėje būtinai nurodykite savo interneto svetainės adresą (domeną):