SEO paslaugos
SEOArt specializacija - profesionalios SEO paslaugos ir kokybiškas jų teikimas bendradarbiaujant su klientais.
Atliekame SEO projektų įgyvendinimą jau veikiančioms arba dar tik ruošiamoms interneto svetainėms. Be to, teikiame kasmėnesinę SEO priežiūrą, nepriklausomai, ar pirminis SEO projektas buvo atliktas mūsų SEO specialistų, ar kitų SEO agentūrų. Taip pat rašome tekstus, straipsnius, kurie yra neatsiejama
turinio rinkodaros dalis ir padedame būti matomais internete tiek
vartotojų, tiek paieškos sistemų robotų.
Kaip jau ne kartą akcentavome, SEO priemones būtina pritaikyti kiekviename internetinio verslo žingsnyje, taigi didžiosios įmonės savo darbuotojų tarpe turi SEO specialistą ar visą jų komandą, o mažųjų verslų savininkai, kurių finansinės galimybės ribotos, visada gali kreiptis į individualia veikla užsiimančius SEO specialistus arba SEO įmones. Bet kuriuo atveju, SEO paslaugos neabejotinai turėtų būtų įtraukiamos į Jūsų verslo išlaidas, nes tai yra bene geriausia investicija žvelgiant į ilgalaikę perspektyvą.
Informaciją apie kiekvienos paslaugos kainą rasite mūsų kainoraštyje. Taip pat norime pabrėžti, kad dėka šiuolaikinių technologijų mūsų pasiūlymais galite pasinaudoti nepriklausomai nuo Jūsų gyvenamos vietos: paslaugas teikiame Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ar bet kuriame kitame Lietuvos kampelyje bei užsienyje gyvenantiems klientams. Optimizuojame interneto svetaines lietuvių ir anglų kalbomis Google
paieškos sistemai.
Ar svetainės optimizavimą gali atlikti tik SEO specialistas?
Svetainių SEO optimizavimas paieškos sistemoms - sudėtinga, kompleksinė, bet atsiperkanti investicija.
Tačiau bent jau dalį SEO žingsnių galite atlikti ir savarankiškai. Žinoma, turėtumėte vengti taip vadinamojo black hat SEO, kai, pavyzdžiui, svetainės lankytojams ir paieškos sistemoms pateikiama skirtinga informacija arba kai įsigyjamos, nusiperkamos nuorodos į svetainę iš kitų abejotinos reputacijos interneto portalų ir pan.
Be to, nenustebkite, jog siekiant aukštų rezultatų gali prireikti net atrodytų begalės darbo valandų, kruopštumo, įžvalgumo. Taip yra todėl, kad SEO - itin plati sritis, apimanti tiek pačios interneto svetainės struktūros, turinio optimizavimą, tiek bendrą įmonės žinomumo internetinėje erdvėje didinimą. Norint įgyvendinti aukščiausius tikslus reikia turėti nemažą žinių bagažą, dėl to net ir patyrusiems SEO specialistams neretai tenka bendradarbiauti ne tik tarpusavyje, bet ir su programuotojais, dizaineriais, rašytojais, rinkodaros profesionalais.
Dažnai mūsų klientai taip pat įtraukiami į procesą, nes jie puikiai išmano savojo verslo subtilybes ir yra savo srities ekspertai. Neabejotinai ir Jūs galite prisidėti prie interneto svetainės optimizavimo paieškos sistemoms, tačiau optimaliausia būtų šį darbą patikėti ir bendradarbiauti su SEO specialistais.
SEO paslaugos Jūsų svetainei - tai geriausia ilgalaikė šių laikų skaitmeninės rinkodaros priemonė.
Žemiau rasite apibendrintą SEOArt paslaugų sąrašą ir glaustą informaciją apie SEO optimizavimą, jo reikšmę ir dažniausiai pasitaikančius mitus. Todėl kviečiame skaityti toliau ir sužinoti daugiau!
SEOArt teikiamos profesionalios SEO paslaugos:
SEO projektų įgyvendinimas
Kasmėnesinės SEO paslaugos
- kasmėnesinė svetainės SEO priežiūra po atlikto pirminio optimizavimo
- svetainės turinio kūrimas
- reklamos paslaugos
SEOArt optimizuoja interneto svetaines, skirtas Lietuvos ir užsienio rinkoms.
Kam reikalingas SEO ir kas tai yra?
Pradėkime nuo pradžių ir atsakykime visiems besidomintiems į klausimą, kas yra SEO
paslaugos. Geriausiai SEO paslaugas apibūdintų apibrėžimas, jog
tai - visuma priemonių ir metodų, kurių dėka pritraukiamas organinis
lankytojų ir potencialių klientų srautas į Jūsų interneto
svetainę. Tai pasiekiama tik tuo atveju, jei tinklalapis pagal
specifines temines užklausas atsiduria aukščiausiose Google (ar
kitų paieškos sistemų) rezultatų pozicijose. Juk ir Jūs
ieškodami informacijos, prekių arba paslaugų internete dažniausiai
peržvelgiate tik pirmajame Google puslapyje atsirandančias
nuorodas, na, galbūt kartais nukeliaujate į antrąjį puslapį, o į
trečiąjį ar tolimesnius užklystate nedažnai. Kaip tik
todėl SEO optimizavimo tikslas yra pasiekti kuo aukštesnę
poziciją, o idealiu atveju - pakilti į TOP penketuką, trejetuką
arba net būti pirmuoju Google organinių rezultatų sąraše.
Dar kitaip SEO optimizacija įvardijama kaip geriausia nemokama Google reklama. Priešingai nei mokama Google reklama (Google Ads), kurios rezultatai matomi tik tol, kol skiriate tam lėšų, SEO turi ilgalaikį efektą: poveikis juntamas ilgą laiko tarpą ir generuoja nuolatinį interneto svetainės lankytojų srautą, bent jau iki tol, kol Jūsų konkurentai imsis SEO priemonių, kad Jus aplenktų. Be konkurentų aktyvumo, kitas veiksnys, galintis paveikti SEO paslaugų ilgalaikiškumą - Google algoritmo atnaujinimai. Nors dauguma jų yra kone kasdieniai, nežymūs, tačiau kas kelerius metus Google nustebina didesniais pasikeitimais (pavyzdžiui, 2011 buvo pradėtas taikyti Google Panda algoritmas, skirtas identifikuoti paviršutinišką, netinkamą, dubliuotą turinį, 2012 - Google Penguin algoritmas, vertinantis nuorodų kokybę, 2015 - draugiškumo mobiliesiems atnaujinimas, 2019 - BERT modelis, padedantis geriau suprasti paieškų intenciją bei atsižvelgiantis į kontekstą ir t.t.).
Vis dėlto laikantis gerųjų SEO praktikų, Google algoritmo pokyčiai gąsdinti neturėtų ir SEO paslaugų teikiamas poveikis dėl to nesumažėja.
Iš esmės nesuklysime sakydami, jog SEO yra dėkingiausias skaitmeninės rinkodaros kanalas, kadangi Jūs savo klientų ir pirkėjų neerzinate reklaminiais skelbimais, įkyriai nieko nesiūlote, atvirkščiai - jie patys ateina pas Jus, apsilanko Jūsų tinklalapyje, nes atsidūrėte tinkamu laiku ir vietoje Google paieškoje! Argi ne šaunu, kai pirkėjai/klientai Jus susiranda patys? Tikrai taip, ir būtent dėl šios priežasties profesionalios ir naujausias tendencijas atitinkančios SEO paslaugos turėtų būti laikomos didžiausią investicinę grąžą generuojančia Google reklama.
Skaitydami tolimesnius skyrelius, išsiaiškinsite dar daugiau apie SEO naudą, kada galite tikėtis rezultatų bei kitų naudingų dalykų.
SEO nauda: TOP 10 šio skaitmeninės reklamos metodo privalumų
SEO paslaugų
reikšmė skaitmeniniame pasaulyje jau seniai nebekelia abejonių ar
nepasitikėjimo, nes rezultatai ir skaičiai kalba už save. Žemiau
pateikiame susistemintus visus privalumus, dėl kurių SEO darbai yra tokie svarbūs internetiniam verslui.
1. SEO generuoja organinį lankytojų srautą į Jūsų interneto
svetainę. Tinklalapiai, optimizuoti pagal tikslinės vartotojų
grupės poreikį, pritraukia lankytojus natūraliai, savaime, be
papildomos mokamų reklaminių pranešimų pagalbos.
2. Tai yra rinkodaros kanalas, kuris dažniau nei kiti baigiasi konversija
(angl. conversion) - pirkimu, užsakymu, užklausa, naujienlaiškio
prenumerata ar pan.
3. Tai
ilgalaikė, nenutrūkstamai
dvidešimt keturias valandas per parą, septynias dienas per savaitę
veikianti rinkodaros priemonė.
4. Daugeliu atveju SEO paslaugos kainuoja pigiau nei tam pačiam rezultatui pasiekti reiktų investicijų į kitus rinkodaros metodus.
5. SEO
garantuoja ne tik įmonės žinomumą, matomumą internete, bet ir skatina
pasitikėjimą, klientų bei pirkėjų lojalumą. Todėl SEO glaudžiai siejasi su viešųjų
ryšių valdymu elektroninėje erdvėje ir turi daug platesnę reikšmę negu gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.
6. Ši
skaitmeninės rinkodaros priemonė skatina tobulėti, numatyti
lankytojų poreikius ir suteikti jiems naudingą informaciją bei
būdus problemoms išspręsti. Tokiu būdu sukuriamas ir išlaikomas ryšys su klientu.
7. SEO paslaugų efektyvumą galima pamatuoti, atvaizduoti kreivėmis ir skaitinėmis išraiškomis. SEO nauda reali ir apčiuopiama.
8. SEO
dėka
skatinami pardavimai ir fizinėje parduotuvėje. Daugelis žmonių
informaciją apie prekes susiranda internete, o paskui vyksta jų
apžiūrėti ir įsigyti gyvai.
9. Tai
geriausias metodas įveikti konkurentus. Pasitelkę SEO, padarykite
geriau nei jie ir Jūs laimėsite savo pirkėjų bei klientų
palankumą.
10. SEO užtikrina teigiamą vartotojo patirtį (angl. user experience). Interneto svetainė turi būti patogi, informatyvi, atitinkanti lankytojų poreikius. Laimingi vartotojai = laimingi verslininkai.
Kam skirtos SEO paslaugos?
Neretai
sulaukiame užklausų, kokiam verslui SEO paslaugos tinkamiausios, o gal jos naudingos tik dideliems rinkos žaidėjams? Todėl
skubame atsakyti, kad SEO iš tiesų naudingas kiekvienam verslui,
nepriklausomai nuo verslo dydžio. Net jeigu turite tik fizinę
parduotuvę ir elektroninės prekybos nevykdote, reprezentacinė
optimizuota paieškos sistemoms svetainė Jums gali padėti didinant
pardavimus. Taip pat profesionalios SEO optimizavimo paslaugos suteikia galimybę
mažoms įmonėms varžytis ir aplenkti didžiuosius konkurentus, nes
daugeliu atveju optimizavimo sėkmė priklauso nuo kūrybiškumo,
atidumo, pastebėtų konkurentų silpnųjų vietų ir naujų
galimybių įgyvendinimo. Taigi konkurencinėje kovoje dėl
aukščiausių Google pozicijų, visi turi progą, pasitelkę išmonę
ir nuoseklų, atkaklų darbą, pasiekti pačių geriausių rezultatų.
Kokios interneto svetainės gali būti optimizuojamos? SEO skirtas tiek paprastų reprezentacinių ar informacinių svetainių, tiek ir didelių elektroninių parduotuvių arba kitos paskirties internetinių projektų optimizavimui.
SEO rezultatai
Gerai
suplanuota SEO strategija atneša didesnę investicinę grąžą nei
tradiciniai mokamos reklamos kanalai. Turint aiškius ir
realistiškus
tikslus, objektyviai įvertinus galimybes, konkurentus, finansinius
išteklius bei kryptingai dirbant, SEO rezultatai visada džiugina. Tiesa,
jie pasimato ne iškart: daugeliu atveju pilnas SEO projektas ir jo
įgyvendinimas trunka ne vieną mėnesį, per šį laikotarpį atliekamas ir
vidinis, ir išorinis svetainės
optimizavimas (vidinis bei išorinis SEO), o
rezultatai tampa apčiuopiami nuo antrojo mėnesio, tačiau kartais tenka
laukti ir 4-12 mėn, kol paieškos sistemos įvertina pokyčius.
Idealiu atveju net ir po SEO projekto įgyvendinimo turėtų būti atliekami nuolatiniai SEO veiksmai, kad svetainė išlaikytų pozicijas ir konkurentai Jūsų neaplenktų. Todėl įvykdžius pilną vienkartinį SEO projektą, visada rekomenduojame kasmėnesinę SEO priežiūros paslaugą (kartu išsikeliant naujus tikslus) arba bent jau pasidalijame su Jumis patarimais ir įžvalgomis, kad SEO taptų neatsiejama Jūsų verslo dalimi.
Ko SEO paslaugų teikėjai Jums pažadėti negali?
Nepaisant visų išvardintų privalumų, SEO paslaugas teikiantys specialistai Jums negali garantuoti:
- momentinių rezultatų (pakilti Google paieškos rezultatuose per kelias dienas nepavyks),
- konkrečios pozicijos arba interneto svetainės lankytojų skaičiaus padvigubėjimo/patrigubėjimo ir pan. (visa tai galima prognozuoti, bet garantuoti būtų per drąsu dėl itin dinamiškos, nuolat besikeičiančios internetinės aplinkos bei daugybės SEO paslaugas apimančių faktorių kompleksinės sąveikos),
- skaitine verte išreikšto pardavimų padidėjimo (SEO užtikrina įmonės vardo žinomumo didinimą, lankytojų srauto pagausėjimą, bet tiesiogiai negali priversti pirkėjo/kliento pasinaudoti Jūsų siūlomomis paslaugomis ar įsigyti produktą. SEO paslaugų teikėjai nėra atsakingi už Jūsų klientų aptarnavimo kokybę, teisingą kainodarą ar kitus veiksnius, lemiančius vartotojo apsisprendimą).
SEO mitai ir tiesa
- MITAS: E-verslo sėkmei užtenka investuoti tik į SEO paslaugas.
TIESA: Vien tik SEO optimizacija negali užtikrinti Jūsų verslo sėkmės. SEO turi didžiausią potencialą pritraukti tikslinių klientų/pirkėjų srautą, tačiau greitai besivystančiame šiuolaikiniame pasaulyje nerekomenduojama kliautis vos vienu skaitmeninės rinkodaros kanalu. Taip pat SEO negali garantuoti Jūsų klientų/pirkėjų lojalumo, nes už tai esate atsakingas ir Jūs. Todėl optimizavimo procesai visada turi žengti koja kojon su kitomis rinkodaros strategijomis.
- MITAS: Kuo brangesnės SEO paslaugos, tuo jos kokybiškesnės.
TIESA: Neabejotinai tarp investicijos į SEO paslaugas bei grąžos verslui esti tiesioginė priklausomybė. Tačiau nebūtinai didesnės išlaidos reiškia ir geresnius rezultatus. Daugeliu atveju SEO efektyvumas priklauso nuo specialisto kompetencijos, o ne nuo jo gebėjimo parduoti savo paslaugas kuo brangiau. Taigi profesionalios paslaugos nėra lygu brangioms paslaugoms.
- MITAS: Svarbiausia SEO užduotis - pasiekti aukščiausias Google pozicijas.
TIESA: Žinoma, kuo aukštesnė Jūsų interneto svetainės pozicija pagal tam tikrą raktažodį Google paieškoje, tuo didesnio lankytojų srauto sulauksite. Bet... Dar prieš siekiant aukščiausių vietų, itin svarbu taikliai parinkti raktažodžius ir taikytis į tuos, kurie yra ne tik dažnai ieškomi, bet ir labiausiai tinkantys Jūsų verslui, t.y. specifiški bei orientuoti į padavimą ar kitą naudą (angl. convertion).
- MITAS: Užtenka įgyvendinti vienkartinį SEO projektą ir apie SEO galėsite pamiršti.
TIESA: Deja, SEO taip neveikia. Nors jau po vienkartinio SEO projekto galima pajusti efektą, visgi SEO priežiūra (raktažodžių analizė, turinio atnaujinimas, domeno reputacijos (angl. domain authority) auginimas įgyjant kokybiškų nuorodų ir kt.) turėtų būti atliekama reguliariai, o dar geriau - nuolat.
- MITAS: Kuo daugiau nuorodų, kuo daugiau tekstų, tuo geriau...
TIESA: Iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad kuo daugiau atgalinių nuorodų (angl. backlinks), vedančių į Jūsų interneto svetainę arba kuo daugiau tekstų (tinklaraščio įrašų, landing puslapių) turėsite, tuo didesnės naudos SEO atžvilgiu pasieksite. Tačiau efektyvi optimizacija kalba apie kokybę, ne apie kiekybę: kartais viena nuoroda gali būti verta tūkstančio kitų, o vienas išsamus tekstas pasako daugiau nei dešimt paviršutiniškų.
- MITAS: SEO optimizavimas skirtas įsiteikti paieškos sistemoms.
TIESA: Profesionalios SEO paslaugos reikalingos siekiant būti matomais Google sistemos paieškoje. Bet matomumas (aukštos pozicijos) svarbu tik tam, kad pritrauktų lankytojų srautą į svetainę, kad apsilankiusieji joje nenusiviltų, rastų ieškomą informaciją ar prekę, paslaugą. Taigi nors SEO dėka interneto svetainės optimizuojamos paieškos sistemoms, visgi esminė intencija yra kreipti dėmesį į žmogaus, interneto vartotojo, poreikius ir suteikti jam tai, ko reikia.
- MITAS: Socialiniai tinklai neturi nieko bendro su SEO.
TIESA: Šiai dienai manoma, kad socialinių tinklų signalai (patiktukai, pasidalinimai, sekėjų skaičius) nėra viena iš Google algoritmo sudedamųjų dalių, vis dėlto atsižvelgiant į nuolat augančią socialinių tinklų įtaką mūsų gyvenimams ir didėjančias Google robotų indeksavimo galimybes, ateityje socialiniai tinklai gali būti įtraukiami į reitingavimo faktorių sąrašą. Be to, jau ir šiandien aktyvumas socialiniuose tinkluose turi netiesioginį teigiamą poveikį SEO optimizavimo procesui, kadangi padeda skleisti žinią apie Jūsų verslą.
- MITAS: SEO specialistas = programuotojas.
TIESA: Programavimo kalbų mokėjimas yra žymus SEO specialisto privalumas, visgi pagrindinė jo arba jos kompetencija - identifikuoti problemas ir trūkumas, o taisymą deleguoti geriausiai šį darbą išmanančiam profesionalui. Optimizavimas paieškos sistemoms labai plati sritis ir SEO specialistui ne mažiau nei techninių aspektų išmanymas yra svarbios rinkodaros, viešųjų ryšių žinios, gebėjimas kurti tekstus, analizuoti duomenis ir rengti bei įgyvendinti strategijas. Todėl SEO specialistas nėra tas pats, kas programuotojas, ir ne kiekvienas programuotojas gali būti SEO specialistu.
Tikimės, kad apsilankę šiame SEOArt puslapyje, sužinojote, kas yra SEO
paslaugos, kokia jų reikšmė bei svarba kiekvienam verslui. Visgi jei
turite kitų klausimų, susisiekite!
Paslaugų kainoraštį rasite puslapyje: SEO kaina
Turite kitų klausimų ar norite nemokamos SEO konsultacijos?
Rašykite jau dabar ir gaukite greitą atsakymą: