SEO paslaugos

SEOArt specializacija - profesionalios SEO paslaugos ir kokybiškas jų teikimas bendradarbiaujant su klientais. Atliekame SEO projektų įgyvendinimą jau veikiančioms arba dar tik ruošiamoms interneto svetainėms. Be to, teikiame kasmėnesines SEO priežiūros paslaugas, nepriklausomai, ar pirminis SEO projektas buvo atliktas mūsų SEO specialistų, ar kitų SEO agentūrų. Taip pat SEOArt komanda rašo tekstus, straipsnius, kurie yra neatsiejama turinio marketingo dalis ir padeda būti matomais internete tiek vartotojų, tiek paieškos sistemų robotų.

Kaip jau buvo akcentuota, SEO priemones būtina pritaikyti kiekviename internetinio verslo žingsnyje, taigi didžiosios įmonės savo darbuotojų tarpe turi SEO specialistą ar visą jų komandą, o mažųjų verslų savininkai, kurių finansinės galimybės ribotos, visada gali kreiptis į individualia veikla užsiimančius SEO specialistus arba SEO įmones. Bet kuriuo atveju, SEO paslaugos neabejotinai turėtų būtų įtraukiamos į Jūsų verslo išlaidas, nes tai yra bene geriausia investicija žvelgiant į ilgalaikę perspektyvą.

Informaciją apie kiekvienos SEO paslaugos kainą rasite mūsų kainoraštyje. Taip pat norime pabrėžti, kad dėka šiuolaikinių technologijų mūsų pasiūlymais galite pasinaudoti nepriklausomai nuo Jūsų gyvenamos vietos: SEO paslaugas teikiame Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ar bet kuriame kitame Lietuvos kampelyje bei užsienyje gyvenantiems klientams.

Žemiau rasite apibendrintą SEOArt paslaugų sąrašą ir visa, ką Jums reiktų žinoti apie SEO paslaugas, jų naudą ir dažniausiai pasitaikančius klaidingus įsitikinimus bei mitus. Todėl kviečiame skaityti toliau ir sužinoti daugiau!

Teikiamos profesionalios SEO paslaugos:


Kasmėnesinės SEO

paslaugos

  • kasmėnesinė svetainės SEO priežiūra
  • svetainės turinio kūrimas
  • marketingo paslaugos


SEO paslaugos - kas tai?

Pradėkime nuo pradžių ir atsakykime visiems besidomintiems į klausimą, kas yra SEO paslaugos. Geriausiai SEO paslaugas apibūdintų apibrėžimas, jog tai - visuma priemonių ir metodų, kurių dėka pritraukiamas lankytojų ir potencialių klientų srautas į Jūsų interneto svetainę. Tai pasiekiama tik tuo atveju, jei tinklalapis pagal specifines temines užklausas atsiduria aukščiausiose Google (ar kitų paieškos sistemų) rezultatų pozicijose. Juk ir Jūs ieškodami informacijos, prekių arba paslaugų internete dažniausiai peržvelgiate tik pirmajame Google puslapyje atsirandančias nuorodas, na, galbūt kartais nukeliaujate į antrąjį puslapį, o į trečiąjį ar tolimesnius užklystate nedažnai. Kaip tik todėl SEO paslaugų tikslas yra pasiekti kuo aukštesnę poziciją, o idealiu atveju - pakilti į top penketuką, trejetuką arba net būti pirmuoju rezultatų sąraše.

Dar kitaip SEO paslaugos įvardijamos kaip geriausia nemokama Google reklama. Priešingai nei mokama Google reklama (Google Ads), kurios rezultatai matomi tik tol, kol skiriate tam lėšų, SEO paslaugos turi ilgalaikį efektą: jų poveikis juntamas ilgą laiko tarpą ir generuoja nuolatinį interneto svetainės lankytojų srautą, bent jau iki tol, kol Jūsų konkurentai susipras imtis SEO priemonių, kad Jus aplenktų. Be konkurentų aktyvumo, kitas veiksnys, galintis paveikti SEO paslaugų ilgalaikiškumą - Google algoritmo atnaujinimai. Nors dauguma jų yra kone kasdieniai, nežymūs, tačiau kas kelerius metus Google nustebina didesniais pasikeitimais (pavyzdžiui, 2011 buvo pradėtas taikyti Google Panda algoritmas, skirtas identifikuoti paviršutinišką, netinkamą, dubliuotą turinį, 2012 - Google Penguin algoritmas, vertinantis nuorodų kokybę arba 2015 - draugiškumo mobiliesiems atnaujinimas). Vis dėlto laikantis gerųjų SEO praktikų, Google algoritmo pokyčiai gąsdinti neturėtų ir SEO paslaugų teikiamas poveikis dėl to nesumažėja.

Iš esmės nesuklysime sakydami, jog SEO paslaugos yra dėkingiausias skaitmeninio marketingo kanalas, kadangi Jūs savo klientų ir pirkėjų neerzinate reklaminiais skelbimais, įkyriai nieko nesiūlote, atvirkščiai - jie patys ateina pas Jus, apsilanko Jūsų tinklalapyje, nes atsidūrėte tinkamu laiku ir vietoje Google paieškoje! Argi ne šaunu, kai pirkėjai/klientai Jus susiranda patys? Tikrai taip, ir būtent dėl šios priežasties profesionalios SEO paslaugos turėtų būti laikomos didžiausią investicinę grąžą generuojančia Google reklama.


SEO paslaugų nauda

SEO paslaugų reikšmė skaitmeniniame pasaulyje jau seniai nebekelia abejonių ar nepasitikėjimo, nes rezultatai ir skaičiai kalba už save. Žemiau pateikiame susistemintus visus privalumus, dėl kurių SEO paslaugos yra tokios svarbios internetiniam verslui.

  1. SEO paslaugos generuoja organinį lankytojų srautą į Jūsų interneto svetainę. Tinklalapiai, optimizuoti pagal tikslinės vartotojų grupės poreikį, pritraukia lankytojus natūraliai, savaime, be papildomos mokamų reklaminių pranešimų pagalbos.

  2. Tai yra marketingo kanalas, kuris dažniau nei kiti baigiasi konversija (angl. conversion) - pirkimu, užsakymu, užklausa, naujienlaiškio prenumerata ar pan.

  3. Tai ilgalaikė, nenutrūkstamai dvidešimt keturias valandas per parą, septynias dienas per savaitę veikianti marketingo priemonė.

  4. Daugeliu atveju SEO paslaugos kainuoja pigiau nei tam pačiam rezultatui pasiekti reiktų investicijų į kitus marketingo metodus.

  5. SEO garantuoja ne tik įmonės žinomumą, matomumą, bet ir skatina pasitikėjimą, klientų bei pirkėjų lojalumą. Todėl SEO paslaugos glaudžiai siejasi su viešųjų ryšių valdymu internete.

  6. Ši skaitmeninio marketingo priemonė skatina tobulėti, numatyti lankytojų poreikius ir suteikti jiems naudingą informaciją bei būdus problemoms išspręsti.

  7. SEO paslaugų efektyvumą galima pamatuoti, atvaizduoti kreivėmis ir skaitinėmis išraiškomis. SEO nauda reali ir apčiuopiama.

  8. SEO dėka skatinami pardavimai ir fizinėje parduotuvėje. Daugelis žmonių informaciją apie prekes susiranda internete, o paskui vyksta jų apžiūrėti ir įsigyti "gyvai".

  9. Tai geriausias metodas įveikti konkurentus. Pasitelkę SEO, padarykite geriau nei jie ir Jūs laimėsite savo pirkėjų bei klientų palankumą.

  10. SEO paslaugos užtikrina teigiamą vartotojo patirtį (angl. user experience). Laimingi vartotojai = laimingi verslininkai.

Priežasčių, dėl kurių optimizavimo paieškos sistemoms paslaugos yra ir bus populiarios dar daugelį metų, esama ir ženkliai gausiau, visgi manome, kad mūsų TOP 10 Jums jau padėjo susidaryti glaustą, bet aiškų vaizdą.


Kam skirtos SEO paslaugos?

Neretai sulaukiame užklausų, kokiam verslui SEO paslaugos tinkamiausios, ar jos būtinos visiems? Todėl skubame atsakyti, kad jos naudingos kiekvienam verslui, nepriklausomai nuo verslo dydžio. Net jeigu turite tik fizinę parduotuvę ir elektroninės prekybos nevykdote, reprezentacinė optimizuota paieškos sistemoms svetainė Jums gali padėti didinant pardavimus. Taip pat profesionalios SEO paslaugos suteikia galimybę mažoms įmonėms varžytis ir aplenkti didžiuosius konkurentus, nes daugeliu atveju optimizavimo sėkmė priklauso nuo kūrybiškumo, atidumo, pastebėtų konkurentų silpnųjų vietų ir naujų galimybių įgyvendinimo. Taigi konkurencinėje kovoje dėl aukščiausių Google pozicijų, visi turi progą pasitelkę išmonę ir nuoseklų, atkaklų darbą pasiekti pačių geriausių rezultatų.


SEO rezultatai

Gerai suplanuota SEO strategija atneša didesnę investicinę grąžą nei tradiciniai mokamos reklamos kanalai. Turint aiškius ir realistiškus tikslus, objektyviai įvertinus galimybes, konkurentus, finansinius išteklius bei kryptingai dirbant, SEO rezultatai visada džiugina. Tiesa, jie pasimato ne iškart: daugeliu atveju pilnas SEO projektas ir jo įgyvendinimas trunka ne vieną mėnesį, per šį laikotarpį atliekamas ir vidinis, ir išorinis svetainės optimizavimas (vidinis bei išorinis SEO), o rezultatai tampa apčiuopiami nuo antrojo mėnesio, tačiau kartais tenka laukti ir 4-6 mėn, kol paieškos sistemos pastebi pokyčius.

Kaip minėjome, idealiausiu atveju, net ir po SEO projekto įgyvendinimo turėtų būti atliekami nuolatiniai SEO veiksmai, kad svetainė išlaikytų pozicijas ir konkurentai Jūsų neaplenktų. Todėl įvykdžius pilną vienkartinį SEO projektą, visada rekomenduojame kasmėnesinę SEO priežiūros paslaugą (kartu išsikeliant naujus tikslus) arba bent jau pasidalijame su Jumis patarimais ir įžvalgomis, kad SEO taptų neatsiejama Jūsų verslo dalimi.


Ko SEO paslaugų teikėjai Jums pažadėti negali?

Nepaisant visų išvardintų privalumų, SEO paslaugas teikiantys specialistai Jums negali garantuoti:

  • momentinių rezultatų (pakilti Google paieškos rezultatuose per kelias dienas neįmanoma),

  • konkrečios pozicijos arba interneto svetainės lankytojų skaičiaus padvigubėjimo/patrigubėjimo ir pan. (visa tai galima prognozuoti, bet garantuoti būtų per drąsu dėl itin dinamiškos, nuolat besikeičiančios internetinės aplinkos bei daugybės SEO paslaugas apimančių faktorių kompleksinės sąveikos),

  • skaitine verte išreikšto pardavimų padidėjimo (SEO užtikrina įmonės vardo žinomumo didinimą, lankytojų srauto pagausėjimą, bet tiesiogiai negali priversti pirkėjo/kliento pasinaudoti Jūsų siūlomomis paslaugomis ar įsigyti produktą. SEO paslaugų teikėjai nėra atsakingi už Jūsų klientų aptarnavimo kokybę, teisingą kainodarą ar kitus veiksnius, lemiančius vartotojo apsisprendimą).

SEO mitai ir tikrovė

  1. MITAS: E-verslo sėkmei užtenka investuoti tik į SEO paslaugas. 

    TIESA: Vien tik SEO paslaugos negali užtikrinti Jūsų verslo sėkmės. SEO turi didžiausią potencialą pritraukti tikslinių klientų/pirkėjų srautą, tačiau greitai besivystančiame šiuolaikiniame pasaulyje nerekomenduojama kliautis vos vienu skaitmeninio marketingo kanalu. Taip pat SEO paslaugos negali garantuoti Jūsų klientų/pirkėjų lojalumo, nes už tai esate atsakingas Jūs. Todėl SEO visada turi žengti koja kojon su kitomis marketingo strategijomis.

  2. MITAS: Kuo brangesnės SEO paslaugos, tuo jos kokybiškesnės.

    TIESA: Neabejotinai tarp investicijos į SEO paslaugas bei grąžos verslui esti tiesioginė priklausomybė. Tačiau nebūtinai didesnės išlaidos reiškia ir geresnius rezultatus. Daugeliu atveju SEO efektyvumas priklauso nuo SEO specialisto kompetencijos, o ne nuo jo gebėjimo parduoti savo paslaugas kuo brangiau. Taigi profesionalios SEO paslaugos nėra tapatu brangioms SEO paslaugoms.

  3. MITAS: Svarbiausia SEO užduotis - pasiekti aukščiausias Google pozicijas.

    TIESA: Kuo aukštesnė Jūsų interneto svetainės pozicija pagal tam tikrą raktažodį Google paieškoje, tuo didesnio lankytojų srauto sulauksite. Bet... Dar prieš siekiant aukščiausių vietų, itin svarbu taikliai parinkti raktažodžius ir taikytis į tuos, kurie yra ne tik dažnai ieškomi, bet ir labiausiai tinkantys Jūsų verslui, t.y. specifiški bei orientuoti į padavimą ar kitą naudą (angl. convertion).

  4. MITAS: Užtenka įgyvendinti vienkartinį SEO projektą ir apie SEO galėsite pamiršti.

    TIESA: Deja, SEO taip neveikia. Jau po vienkartinio SEO projekto galima džiaugtis ilgalaikiais rezultatais, visgi SEO priežiūra (raktažodžių analizė, turinio atnaujinimas, domeno reputacijos (angl. domain authority) "auginimas" įgyjant kokybiškų nuorodų ir kt.) turėtų būti atliekama reguliariai, o dar geriau - nuolat.

  5. MITAS: Kuo daugiau nuorodų, kuo daugiau tekstų, tuo geriau...

    TIESA: Iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad kuo daugiau atgalinių nuorodų (angl. backlinks), vedančių į Jūsų interneto svetainę arba kuo daugiau tekstų (blog'o įrašų, "landing" puslapių) turėsite, tuo didesnės naudos SEO atžvilgiu pasieksite. Tačiau efektyvios SEO paslaugos kalba apie kokybę, ne apie kiekybę: kartais viena nuoroda gali būti verta tūkstančio kitų, o vienas išsamus tekstas pasako daugiau nei dešimt paviršutiniškų.

  6. MITAS: SEO optimizavimas skirtas įsiteikti paieškos sistemoms.

    TIESA: Profesionalios SEO paslaugos reikalingos siekiant būti matomais Google sistemos paieškoje. Bet matomumas (aukštos pozicijos) svarbu tik tam, kad pritrauktų lankytojų srautą į svetainę, kad apsilankiusieji joje nenusiviltų, rastų ieškomą informaciją ar prekę, paslaugą. Taigi nors SEO dėka interneto svetainės optimizuojamos paieškos sistemoms, visgi esminė intencija yra kreipti dėmesį į žmogaus, interneto vartotojo, poreikius ir suteikti jam tai, ko reikia.

  7. MITAS: Socialiniai tinklai neturi nieko bendro su SEO.

    TIESA: Šiai dienai manoma, kad socialinių tinklų signalai (patiktukai, pasidalinimai, sekėjų skaičius) nėra viena iš Google algoritmo sudedamųjų dalių, vis dėlto atsižvelgiant į nuolat augančią socialinių tinklų įtaką mūsų gyvenimams ir didėjančias Google robotų indeksavimo galimybes, ateityje socialiniai tinklai gali būti įtraukiami į reitingavimo faktorių sąrašą. Be to, jau ir šiandien aktyvumas socialiniuose tinkluose turi netiesioginį teigiamą poveikį SEO optimizavimo procesui, kadangi padeda skleisti žinią apie Jūsų verslą.

  8. MITAS: SEO specialistas = programuotojas.

    TIESA: Programavimo kalbų mokėjimas yra žymus SEO specialisto privalumas, visgi pagrindinė SEO specialisto kompetencija - identifikuoti problemas ir trūkumas, o taisymą deleguoti geriausiai šį darbą išmanančiam profesionalui. Optimizavimas paieškos sistemoms labai plati sritis ir SEO specialistui ne mažiau nei techninių aspektų išmanymas yra svarbios stiprios marketingo, viešųjų ryšių žinios, gebėjimas kurti tekstus, analizuoti duomenis ir rengti bei įgyvendinti strategijas. Todėl SEO specialistas nėra tas pats, kas programuotojas, ir ne kiekvienas programuotojas gali būti SEO specialistu.

SEO paslaugos - kas tai?
SEO paslaugos - kas tai?


Tikimės, kad apsilankę šiame SEOArt puslapyje, sužinojote, kas yra SEO paslaugos, kokia jų reikšmė bei svarba kiekvienam verslui. Visgi jei turite kitų klausimų, prašome Jūsų nedvejoti ir rašyti mums!

Domina SEO paslaugos?

Rašykite!