Vidinis SEO optimizavimas

Vidinis svetainės optimizavimas (vidinis SEO) paieškos sistemoms yra tolimesnis SEO projekto etapas po atlikto svetainės audito ir tuo pačiu tai pagrindas, pamatai, be kurių net neverta pradėti išorinio svetainės optimizavimo generuojant kokybiškas atgalines nuorodas į interneto svetainę. Vidinė SEO optimizacija, kaip pavadinimas sufleruoja, skirta pagerinti pačios svetainės architektūrą, patogumą, aiškumą, pateikiamo turinio kokybę, o taip pat apima ir pritaikymą mobiliesiems įrenginiams bei prieinamumą turintiems regos sutrikimų žmonėms. Dar paprasčiau tariant, interneto svetainė turi būti draugiška ir lankytojams, ir paieškos sistemoms, o būtent to ir siekiama vidiniu (angl. on-site SEO) optimizavimu.

Remiantis audito duomenimis, vidinės svetainės optimizacijos metu atliekamos būtinos užduotys, taisant klaidas, netikslumus, pridedama reikalinga informacija ir naudingi įrankiai. Žinoma, svarbiausią dalį užima tinkamiausių raktinių žodžių parinkimas, interneto svetainės tekstų, pavadinimų, antraščių, aprašymų, meta įrašų kūrimas pagal raktažodžių tyrimo rezultatus, vaizdinės medžiagos (nuotraukų) optimizavimas. Daug kas klaidingai supranta, kad vidinis SEO - tai tik svetainės tekstų prisotinimas reikšmingiausiomis raktinėmis frazėmis. Tačiau taip galvoti nėra teisinga, nes visų pirma, kuriant SEO tekstus kreipiamas dėmesys į svetainės lankytojus, siekiama numatyti jų poreikius ir norus, pateikiama išsami informacija, kuri būtų naudinga bei unikali. Labai svarbu prisiminti, kad svetainės tekstų kopijavimas iš/į kitus šaltinius internete, jeigu tai atliekama netinkamu būdu, neigiamai paveikia puslapio reitingą paieškos sistemos rezultatuose. Todėl į interneto svetainės aprašymų kūrimo procesą negalima žiūrėti atsainiai bei aplaidžiai, be to, tai turi itin didelę reikšmę visam tolimesniam SEO projekto vystymui.

Kaip buvo minėta pradžioje, vidinis SEO sprendžia technologinių ir struktūrinių aspektų netikslumus (pavyzdžiui, URL adresų, peradresavimo, dubliuoto turinio problemas) ir daugelį kitų vidinio optimizavimo uždavinių tam, kad interneto svetainėje vyrautų tvarka ir ji atitiktų Google standartus bei būtų patraukli, įdomi lankytojams. Tik įgyvendinus vidinę svetainės SEO optimizaciją, jau galima pereiti į kitą etapą - išorinį optimizavimą paieškos sistemoms.

Vidinis SEO
Vidinis SEO