SEO tekstai, straipsniai

SEO pasaulyje turinys yra karalius (angl. content is king), taigi rengiant SEO projektus itin daug  dėmesio skiriame kokybiško turinio kūrimui ir jo platinimui internetinėje erdvėje (turinio marketingui). Sukaupę didelę SEO tekstų rašymo patirtį, norime ja pasidalinti ir rekomenduojame pas mus užsisakyti individualių interneto svetainės aprašymų, straipsnių bei e-knygų rengimo paslaugas. Atsiminkite, kad išsamus, lankytojų lūkesčius atitinkantis turinys yra svarbiausias faktorius, kuriuo remiantis Google reitinguoja tinklalapius, todėl jam sukurti reikia skirti pakankamai laiko ir pastangų.

Svetainės SEO tekstų rašymas yra viena iš pagrindinių vidinio svetainės optimizavimo užduočių, tačiau pas mus galite užsisakyti ir atskirą paslaugą - teksto sukūrimą pagrindiniam Jūsų interneto svetainės puslapiui, aprašymų sukūrimą prekių/paslaugų kategorijoms ar konkrečioms prekėms/paslaugoms. Prieš tai visada pasitelkime raktažodžių tyrimo įrankius, todėl pasiekiami geriausi rezultatai pritaikant tekstus paieškos sistemoms. Taip pat rašome unikalius tekstus, kuriuos galite talpinti savo interneto svetainės tinklaraščio skiltyje.

Straipsnių rašymas ir jų talpinimas - tai išorinės svetainės optimizacijos priemonė, bet vėlgi net jeigu Jums nereikalingas pilnas SEO projektas, teikiame ir pavienių straipsnių įvairiomis temomis kūrimo paslaugas. Šie straipsniai adaptuoti paieškos sistemoms, bet visų pirma skirti kiekvienam iš mūsų, skaitytojui, ir labai svarbūs įmonės vardo žinomumo bei įvaizdžio gerinimui. Be to, rengiame SEO straipsnius su konkrečiomis raktinėmis frazėmis. Šie SEO straipsniai tikslingai pritaikyti būtent paieškos sistemoms ir juos galite talpinti specializuotuose SEO straipsnių kataloguose. 

El. knygų rašymas - dar viena iš daugelio turinio marketingo (išorinio svetainės optimizavimo) galimybių, kuria visada skatiname pasinaudoti savo klientus.

Tekstų rašymo paslaugos:

Svetainės tekstų,

aprašymų kūrimas

  • unikalūs interneto svetainės SEO tekstai (web tekstai)
  • prekių/paslaugų aprašymai
  • meta aprašymai
  • blog (tinklaraščio) įrašai

Straipsnių rašymas


  • įvairios tematikos ir apimties straipsnių rašymas
  • pranešimų spaudai rašymas
  • SEO straipsnių rašymas

El. knygų rašymas


  • įvairios apimties ir tematikos elektroninių knygų rašymas (PDF formatas)

Patarimai, kuriantiems SEO tekstus savarankiškai

Jeigu vis dėlto nusprendėte tekstus savo interneto svetainei kurti savarankiškai, be specialistų pagalbos, tuomet skaitydami toliau rasite keletą naudingų patarimų. Visų pirma, norime pabrėžti, kad SEO tekstai ir straipsniai nuo įprastų skiriasi (ar bent jau turėtų skirtis) nežymiai. Kaip ir kitais atvejais, SEO tekstų ir SEO straipsnių rašymas prasideda nuo temos pasirinkimo. Čia rekomenduojama ieškoti įvairių žmonėms aktualių problemų ir jų sprendimo būdų, galimybių paveikti skaitytojų emocijas ar kito unikalumo. Idėjų generavimui pasitelkite "minčių lietų" (angliškai ši technika vadinama brainstorming), kurio metu sudarote netvarkingą sąrašą visų į galvą atėjusių minčių. Šiam procesui skirkite tam tikrą fiksuotą laiką, pavyzdžiui, 10min. Jei galite, į pagalbą pasikvieskite bendradarbius, artimuosius, draugus. Kai turėsite bendromis jėgomis sukurtą minčių kratinį, iš gausaus būrio tikrai išsirinksite bent vieną idėją, kuri būtų svarbi ir kuria norėtumėte rašyti.

Po to, apgalvokite, į kokias potemes galite suskaidyti Jūsų išsirinktą temą, bei pasitelkite SEO gudrybes, t.y. naudodami Google Keyword Planner arba KeywordTool.io įrankį, suraskite ir išsirinkite keletą teminių raktažodžių. Turėdami nors porą potemių (antraštėlių) ir aktualių raktinių frazių, pradėkite rašyti. Stenkitės tai daryti paprastai, nesiekite iškart pasiekti tobulumo. Jeigu trūksta informacijos, pakalbinkite, paimkite interviu iš žmogaus, geriau nusimanančio toje srityje, apie kurią rašote arba ieškokite informacijos kituose šaltiniuose, tačiau atminkite - niekada nekopijuokite svetimų tekstų be leidimo. Taigi kai jau turite parašyto SEO teksto ar straipsnio šabloną, perskaitykite ir pataisykite logines bei stiliaus klaidas. O paskui įsitikinkite, kad panaudojote temą atitinkančius raktažodžius, arba reikalui esant pakoreguokite savo tekstą įterpdami anksčiau išsirinktas raktines frazes.

SEO teksto rašymas
SEO teksto rašymas

Norint kad SEO tekstas būtų natūralus, ne dirbtinis ir tuo pačiu praturtintas reikiamais raktiniais žodžiais, kartais tenka pakeisti ir teksto struktūrą, bet vardan aukščiausių SEO rezultatų, tam laiko negailėkite. Vienos formulės, nusakančios, kiek dažnai tam tikrą raktažodį reikėtų pavartoti tekste, kad jį pastebėtų paieškos sistemos, nėra. Tačiau šiuo klausimu labai svarbu ir nepersistengti. Rekomenduojama tekstą perskaityti garsiai, nes taip tikrai išgirsite pernelyg dažnai pasikartojančias frazes. Tuomet jas pakeiskite sinonimais. Galiausiai turėdami SEO tekstą, kuris papildytas raktinėmis frazėmis (bet ne per daug) liks tik ištaisyti skyrybos bei rašybos klaidas. O tokį SEO tekstą jau bus ne gėda nei internete patalpinti, nei draugui parodyti!


SEO straipsnio pavyzdys, turinio marketingo tema:

Turinio marketingas

Turinio marketingas - tai marketingo strategija, neatsiejama nuo verslo vystymo proceso, orientuota į kokybiško turinio kūrimą ir publikavimą internete, siekiant pritraukti tikslinę klientų auditoriją ir galiausiai paskatinti klientus atlikti veiksmą: įsigyti prekę arba paslaugą. Turinio marketingas taip pat yra įvardijamas kaip viena iš išorinio SEO optimizavimo dalių arba kaip gretutinis visuomet šalia SEO einantis procesas. Turinio marketingu sukuriamas ilgalaikis ryšys su klientais, nes jiems reguliariai pateikiamas aktualus, svarbus turinys. Tokiu būdu skatinamas pasitikėjimas ir klientai galų gale nusprendžia įsigyti Jūsų, o ne konkurentų produktą ar paslaugą. Taigi turinio marketingo pagrindinis tikslas - parodyti, kad Jums rūpi Jūsų klientas, jo poreikiai ir Jumis galima pasikliauti, kadangi kokybė yra Jūsų prioritetas. Dėmesys ir rūpestis yra būtinybė šiuolaikiniame verslo pasaulyje, kuriame tokia didžiulė konkurencija, o klientas visada nori aukščiausio lygio aptarnavimo.

Turinys, naudojamas pritraukti bei išlaikyti tikslinę auditoriją, gali būti įvairios formos ir jo formato galimybės ribojamos tik Jūsų kūrybiškumo. Taigi turinio marketingo priemonių sąrašas nėra baigtinis ir apima: išsamius straipsnius, atvejų analizes, koncentruotus aprašymus, 'pasidaryk pats' gidus, e-knygas, infografikus, video įrašus, grafikus, apklausas, apžvalgas, nuomonės išsakymus, top sąrašus, įvairias lenteles, brėžinius, memus (angliškai memes) ir kt.

Turinio marketingo strategijos esminiai žingsniai: temos (problemos/klausimo) išsigryninimas, tinkamo turinio formato pasirinkimas tai temai bei kokybiškas, specifinei auditorijai pritaikytas idėjos įgyvendinimas. Dar prieš tai reikalinga turėti galvoje idealaus Jūsų kliento/pirkėjo įsivaizdavimą. Naudinga žinoti jo/jos amžių, lytį, gyvenamąją vietą, užimamas pareigas, dominančias veiklas ir pan. Be to, pravartu įvertinti naudojimosi socialiniais tinklais ypatumus: naudojimosi dažnį, laiką (paros metą). Pagal turimą pirkėjo/kliento portretą jau galima numanyti tinkamą turinio formatą ir aktualias temas, kurios galėtų sužadinti asmens susidomėjimą arba skatintų imtis veiksmų.

Dėmesys visada nukreipiamas į konkretų žmogų (esamą ar būsimą klientą), kurį marketingo specialistas bando pasiekti anksčiau išvardytomis turinio priemonėmis. Nors prioritetas visuomet yra ir bus klientas, visgi turinio marketingas šitokiu būdu neša neabejotiną naudą verslui, jo dėka verslas "auginamas". Visų pirma, turinio marketingas pritraukia mokių klientų, o verslui vystantis įgyjama, taip pat ir išlaikoma aiškiai apibrėžta auditorija (idealūs klientai/pirkėjai). Žvelgiant iš praktiškosios verslo pusės, galutinis turinio marketingo tikslas būtų pelno augimas. Vis dėlto to įmanoma pasiekti tik užmezgant ryšį su klientu/pirkėju bei sukuriant tarpusavio pasitikėjimą. Tam pasiekti dar viena būtina sąlyga - tai nuoseklumas. Turinio publikavimą reikia atlikti nuolatos, pastoviai. Todėl turinio marketingas ir jo strategijos įgyvendinimas yra nenutrūkstamas, ilgalaikis darbas.

Turinio marketingas itin svarbus verslo vystymo procese
Turinio marketingas itin svarbus verslo vystymo procese

Kai įgyvendinamas teisingai, turinio marketingas turi aukštą ROI rodiklį (ROI yra angliško revenue on investment termino sutrumpinimas, kurio lietuviška reikšmė ir atitikmuo - reklamos investicinė grąža) ir jo poveikis juntamas ilgą laiką. Be kita ko, turinio marketingo dėka didėja įmonės žinomumas, užsitarnaujamas geras vardas. Netgi ir tuo atveju, jei šiandien tiesiogiai prekių ar paslaugų pardavimų rodikliai nepakyla, ateityje tai neabejotinai turės teigiamą įtaką Jūsų verslui.

Viską apibendrinus, galima teigti, kad turinio marketingas turėtų būti neatsiejamas nuo šiuolaikinio verslo vystymo procesų kaip vienas efektyviausių metodų internetinėje erdvėje, skirtas palaikyti ryšį su esamu ar būsimu klientu per kokybišką ir naudingą įvairiu formatu pateikiamą informaciją. Turinio marketingas žengia koja kojon su SEO ir yra neabejotinai labai didelės vertės metodas, kaip pritraukti ir išsaugoti klientus.