Kas yra lokalus SEO?

07/19/2022

Lokalus SEO (arba vietinis SEO) - tai optimizavimo strategija, kuria siekiama verslo matomumo Google ar kitose paieškos sistemose pagal geografiškai (konkrečios šalys ir/arba miestai) svarbius aspektus. Daugeliu atveju tokia optimizacija būtina turint fizines parduotuves ir paslaugų įmones. Pritaikius SEO taisykles, optimizuota interneto svetainė yra lengviau randama, kai paiešką, atitinkančią Jūsų verslo siūlomas prekes ar paslaugas, atlieka netoliese esantis interneto vartotojas. Taip pat organinis svetainės lankytojų srautas padidėja dėl tikslinių, lokacijai specifinių raktažodžių geresnės pozicijos paieškos sistemos rezultatų puslapiuose.

Kaip atliekamas lokalus SEO optimizavimas?


Įsivaizduokime, kad turime automobilių detalių el. parduotuvę ir tris fizines parduotuves: Vilniuje, Kaune ir Mažeikiuose. Tokiu atveju lokalus SEO galėtų būti įgyvendinamas šiais žingsniais:

  • atliekama analizė, konkurencinės aplinkos, raktažodžių tyrimas, įvertinamas interneto svetainės pritaikymas mobiliesiems įrenginiams (tai labai svarbu, kadangi net ~30% mobiliuoju telefonu atliekamų paieškų Google sistemoje yra lokaliai specifiškos),
  • interneto svetainėje kiekvienai fizinę lokaciją turinčiai parduotuvei sukuriamas atskiras puslapis,
  • kiekviename puslapyje pateikiamas darbo laikas, adresas, kita kontaktinė informacija,
  • parengiamos optimizuotos puslapio antraštės, turinys, meta duomenys ir kt.,
  • generuojamos vidinės ir išorinės nuorodos į sukurtus naujus puslapius su tinkamu anchor text,
  • sutvarkoma Google My Business paskyra.


Būdų tam pačiam tikslui pasiekti gali būti ne vienas, tad aukščiau pateikėme tik glaustą lokalaus SEO žingsnių sekos pavyzdį.

O kai kalbame apie lokalią optimizaciją skirtingomis kalbomis ir skirtingose šalyse, strategija skiriasi kiekvienu individualiu atveju ir yra kompleksinė SEO projekto dalis.


Lokalus SEO apima pritaikymą mobiliesiems įrenginiams
Lokalus SEO apima pritaikymą mobiliesiems įrenginiams