SEO straipsnių talpinimas

Nemokamas SEO straipsnių talpinimas

Jeigu turite aktualų bei kokybišką straipsnį SEO, SEM, socialinių tinklų, turinio marketingo ar kita susijusia tema, mes galime jį visiškai nemokamai patalpinti savo tinklaraščio skiltyje. Taip pat teikiame ir įvairios kitos tematikos SEO straipsnių talpinimo paslaugas mūsų turimuose straipsnių kataloguose.

Tačiau Jūsų SEO straipsnis turi atitikti tam tikrus reikalavimus:

  • būti mažiausiai 500 žodžių ilgio;
  • turėti aiškų, temą atspindintį pavadinimą;
  • būti unikalus, niekur kitur nepublikuotas;
  • be rašybos, skyrybos ir loginių klaidų, atitikti kitus lietuvių kalbos reikalavimus;
  • gali turėti vieną arba dvi (į skirtingus šaltinius) išeinančias nuorodas, bet ne daugiau.
 

Mokamas SEO straipsnių talpinimas

Jeigu Jūsų turimas SEO straipsnis neatitinka minimalių reikalavimų, mes jį galime pataisyti ir patalpinti už simbolinę kainą metams arba neribotam laikui.
Patalpinsime kokybišką SEO straipsnį nemokamai
Patalpinsime kokybišką SEO straipsnį nemokamai

Veiksmų seka SEO straipsnio įkėlimui:

  1. rašykite: hi@seoart.lt, norodykite temą: SEO straipsnio talpinimas;
  2. nukopijuokite straipsnį su pavadinimu į žinutės laukelį arba prisekite straipsnį .docx, .doc ar .odt formatu;
  3. nurodykite straipsnio autorių, jeigu norite, kad jis būtų matomas viešai straipsnio apačioje;
  4. siųskite straipsnį nurodytu el. pašto ardesu ir gaukite atsakymą per kelias dienas.

SEO straipsnio pavyzdys, turinio marketingo tema:

Turinio marketingas

Turinio marketingas - tai marketingo strategija, neatsiejama nuo verslo vystymo proceso, orientuota į kokybiško turinio kūrimą ir publikavimą internete, siekiant pritraukti tikslinę klientų auditoriją ir galiausiai paskatinti klientus atlikti veiksmą: įsigyti prekę arba paslaugą. Turinio marketingas taip pat yra įvardijamas kaip viena iš išorinio SEO optimizavimo dalių arba kaip gretutinis visuomet šalia SEO einantis procesas. Turinio marketingu sukuriamas ilgalaikis ryšys su klientais, nes jiems reguliariai pateikiamas aktualus, svarbus turinys. Tokiu būdu skatinamas pasitikėjimas ir klientai galų gale nusprendžia įsigyti Jūsų, o ne konkurentų produktą ar paslaugą. Taigi turinio marketingo pagrindinis tikslas - parodyti, kad Jums rūpi Jūsų klientas, jo poreikiai ir Jumis galima pasikliauti, kadangi kokybė yra Jūsų prioritetas. Dėmesys ir rūpestis yra būtinybė šiuolaikiniame verslo pasaulyje, kuriame tokia didžiulė konkurencija, o klientas visada nori aukščiausio lygio aptarnavimo.

Turinys, naudojamas pritraukti bei išlaikyti tikslinę auditoriją, gali būti įvairios formos ir jo formato galimybės ribojamos tik Jūsų kūrybiškumo. Taigi turinio marketingo priemonių sąrašas nėra baigtinis ir apima: išsamius straipsnius, atvejų analizes, koncentruotus aprašymus, 'pasidaryk pats' gidus, e-knygas, infografikus, video įrašus, grafikus, apklausas, apžvalgas, nuomonės išsakymus, top sąrašus, įvairias lenteles, brėžinius, memus (angliškai memes) ir kt.

Turinio marketingo strategijos esminiai žingsniai: temos (problemos/klausimo) išsigryninimas, tinkamo turinio formato pasirinkimas tai temai bei kokybiškas, specifinei auditorijai pritaikytas idėjos įgyvendinimas. Dar prieš tai reikalinga turėti galvoje idealaus Jūsų kliento/pirkėjo įsivaizdavimą. Naudinga žinoti jo/jos amžių, lytį, gyvenamąją vietą, užimamas pareigas, dominančias veiklas ir pan. Be to, pravartu įvertinti naudojimosi socialiniais tinklais ypatumus: naudojimosi dažnį, laiką (paros metą). Pagal turimą pirkėjo/kliento portretą jau galima numanyti tinkamą turinio formatą ir aktualias temas, kurios galėtų sužadinti asmens susidomėjimą arba skatintų imtis veiksmų.

Dėmesys visada nukreipiamas į konkretų žmogų (esamą ar būsimą klientą), kurį marketingo specialistas bando pasiekti anksčiau išvardytomis turinio priemonėmis. Nors prioritetas visuomet yra ir bus klientas, visgi turinio marketingas šitokiu būdu neša neabejotiną naudą verslui, jo dėka verslas "auginamas". Visų pirma, turinio marketingas pritraukia mokių klientų, o verslui vystantis įgyjama, taip pat ir išlaikoma aiškiai apibrėžta auditorija (idealūs klientai/pirkėjai). Žvelgiant iš praktiškosios verslo pusės, galutinis turinio marketingo tikslas būtų pelno augimas. Vis dėlto to įmanoma pasiekti tik užmezgant ryšį su klientu/pirkėju bei sukuriant tarpusavio pasitikėjimą. Tam pasiekti dar viena būtina sąlyga - tai nuoseklumas. Turinio publikavimą reikia atlikti nuolatos, pastoviai. Todėl turinio marketingas ir jo strategijos įgyvendinimas yra nenutrūkstamas, ilgalaikis darbas.

Kai įgyvendinamas teisingai, turinio marketingas turi aukštą ROI rodiklį (ROI yra angliško revenue on investment termino sutrumpinimas, kurio lietuviška reikšmė ir atitikmuo - reklamos investicinė grąža) ir jo poveikis juntamas ilgą laiką. Be kita ko, turinio marketingo dėka didėja įmonės žinomumas, užsitarnaujamas geras vardas. Netgi ir tuo atveju, jei šiandien tiesiogiai prekių ar paslaugų pardavimų rodikliai nepakyla, ateityje tai neabejotinai turės teigiamą įtaką Jūsų verslui.

Viską apibendrinus, galima teigti, kad turinio marketingas turėtų būti neatsiejamas nuo šiuolaikinio verslo vystymo procesų kaip vienas efektyviausių metodų internetinėje erdvėje, skirtas palaikyti ryšį su esamu ar būsimu klientu per kokybišką ir naudingą įvairiu formatu pateikiamą informaciją. Turinio marketingas žengia koja kojon su SEO ir yra neabejotinai labai didelės vertės metodas, kaip pritraukti ir išsaugoti klientus.

Turinio marketingas itin svarbus verslo vystymo procese
Turinio marketingas itin svarbus verslo vystymo procese